Word for Today!

Friday, July 6, 2012

060712 : 4.16PM : 안녕하세요~~!!!!!^^

오랜 시간 한글 쓰지 않았어요...이미 실종 배우고, 한글, 쓰기...더 아끼 필요를 배울 때...그건 그렇고, 옆에 장식을 보여주는 ...제가 선생님을 위해 그것을하고있는 그녀의 생일에 ... 그러나 그것은 단지 몇 아이디어, 그리고 같은 장식... ᄏᄏᄏᄏ ... 하지만, 안심은 금물 ... 난 최선을 다하겠습니다 ... 오직 앞으로 내 최고의 발을 넣어 중입니다... 나에게 온 최고!!

보자 ...


다음, 말라카에서 내 서둘렀어 장식 ... 그냥 작별 파티에 간단한 장식을 할 ... 하지만 정말 간단한 ... 


 











난 그게 정답이나 틀린 철자가 있는지 모르겠어요...ㅋㅋㅋㅋㅋ...




Hahahaha..ok dah....ntah apa la yang aku dah merapu tu...hihi..agaknye kalu orang korea yg baca pun tersenget kepala diorang kot...kahkahkah...ok ok dah...erm...owh, hari tu try buat tomyam ala2 korea "la kononnyerr"....hehe....tapi sedap jugak cendawan kecik tu ek...nyumm nyumm....


Ok lah tu...nk buat tomyam kung sebenarnya tapi ntah apa yg jadinyer..hihi...it's ok..practice make perfect what..hihi...owh, by the way...try buat balik butter cake ala-ala arwah ummi nyer resepi..sbb dah lupa resepi, so search je kat youtube..hihi...tapi alhamdulillah...jadiiii~~!!! ngeee~~~ so then, here it comes~~~~






And then, blajar buat laksam....hihi... dulu-dulu selalu tolong ummi gulung laksam tuh..tapi xpernah pun blajar buat sendiri...so, resepi 'gagau' kat internet jugak la gamaknyer...huhuhu....boleh laaa...hohoho...








^^V...tadaaaa~~~ 






huhuhuhu...memang keje masak makan masak makan...FYP nye ntah ke mana....huhu...xpe, slow and steady..keke..steady lah sangat.... hukhuk... tarikh presentation makin dekat... ketaq lak lutut aser...huhuhu...wish me all the best yer..insyaAllah..I'll try my very best!!! 아자 아자 !!!

No comments:

Post a Comment