Saturday, May 24, 2014

fwd: Buat Wanita...

Assalamualaikum

Hello gadis-gadis dan jejaka yang suka mandi bersama sekalian. Korang sihat?

Pada hari minggu yang lepas, ketika aku dok tengah syok main game online (Glory Destiny Online.) Tetiba member aku berbunyi:

"Khairul, jom kita pergi mandi kat
Kolam Air Panas Gadik. Best doe.
Rasa relax je badan"

"A'ah. Jom lah. Kalau nasib baik,
boleh mandi satu kolam dengan awek-awek cun macam kelmarin.
Situ, tempat mandi terbuka.
Lelaki dan perempuan bercampur. Perhh. Best woo."

Ahh. Kalau dah lelaki. "Awek", "comel", "mandi bersama" dan "basah" adalah perkataan yang amat power kalau di satukan dalam satu ayat. Bak kata orang, kucing mana tak nak ikan kan? Lebih-lebih lagi, kalau ikan tu berlegar-legar dalam kolam air panas ye dak? Dan, aku pun dengan keterpaksaan, pergi lah mempacking barang-barang aku untuk pergi ke Kolam Air Panas tu.

Aku pergi bukan sebab nak tengok ikan-ikan comel dan basah berenang-renang dalam air beramai-ramai. Aku pergi sebab semua roomates aku pergi. Betul. Tak tipu.

And guest what.

Bila aku sampai kat sana, perh. Ramai gila orang beb. Aku sampaikan hampir tak jadi mandi sebab tak jumpa kolam kosong. Aku datang ramai. So tak best la
kalau mandi bercampur. Tapi tak apa. Sebab dalam diri dah excited gila dah, sanggup je la tunggu kolam kosong. Maklum lah, first time mandi air panas semulajadi.

Tapi kan, masa aku tengah nak bayar tiket kat kaunter pembayaran, kawan aku ada
cuit aku sambil mengerak gerakkan mata dia ke arah kanan. Aku sebagai sorang lelaki yang agak pick up, aku pun menjeling la ke kanan.

"Comel weh". Bisik
dia.

Well, no argument here. Definely a cute girl. Dia pakai tudung bawal dengan elok bersama baju kurung yang tak ketat. Nampak ayu jee. And, since aku tak tahu
nama awek tu, aku memutuskan untuk panggil dia Awek Ayu Kolam Mandi Air Panas.

Now, let us imagine ya.

How if, korang jumpa seorang awek. Yang comel gila. Pakai tudung dan menutup aurat dengan lengkap. Tapi berada di kolam mandi yang bercampur lelaki dan perempuan. What would you feel?

Ya! Weird kan? But, bila aku tengok this girl yang comel yang tutup aurat berada di kaunter daftar kolam mandi. Aku rasa
macam...

"Aduhhh, ruginya kalau a girl yang tutup aurat macam tu boleh tetiba mandi di public".

Serious rugi. Apa guna tutup aurat bagai kalau still tayangkan di kolam mandi bercampur?

Dan korang mungkin akan berkata:

Ehh, apa salahnya kalau perempuan mandi di kolam mandi? Islam ni bukan agama yang complicated okayyyyyy?

Well... Ye la ye la. Tak salah kalau korang nak mandi di kolam mandi (Pfff).

In fact, you girls patut memperbanyakkan aktivity
memandi ni. Why? Let me tell you why.

You girls nampak ayu bila basah-basah di kolam mandi. This is serious. Ya, girls nampak gojes bila
dalam keadaan basah-basah lebih-lebih lagi bila berada dalam kolam mandi. Why? Sebab pada masa ini lah, setiap lelaki yang tengok (Mostly remaja) akan
bercakap-cakap pasal body korang. Well, we boys are good with imagination you know.

Sometimes, the boys gonna talk
pasal your assets and what they can do with it. Seriously, the things they can do with it. And it gonna last for.... ermm.. the whole day? Or, for the rest of their life. Something like :

"Ehh, kau ingat tak. Tu la perempuan yang kita jumpa kat kolam mandi hari tu. Badan dia bila basah, mantap beb. Dia punya bukit, perhhh. Tu belum kira lagi dia punya......"

Well, last time i checked, you girls
sukakan perhatian kan? Lebih
lebih lagi bila ada lelaki yang bercakap pasal korang. So ini lah masanya untuk membuatkan lelaki menjadikan korang sebagai topik perbualan kan?

Ya saya tahu idea saya bernas.
Baju Renang Muslimah pemankin
kejayaan. Dunia dah maju. Semua benda boleh di manipulasi. Dan sekarang, tahukan anda yang girls boleh mandi di public dengan
mengenakan pakaian mandi Muslimah?

Tak percaya, boleh tengok di bawah:

Aku tahu baju renang ni nampak agak seksi. Tapi tak apa. Sekali sekala lelaki imagine pasal badan korang pun apa salahnya kan? Alaaa. Tak luak pun. Lagi
pun, you girls will never know. ;D

************

Let me tell you something, girls. Yeah, baju Renang Muslimah is a bullshit. There is no such as baju renang muslimah. Yang ada hanyalah Baju-Ketat-Yang-Boleh-Dipakai-Oleh-Perempuan-Supaya-Kononnya-Girls-Boleh-Mandi-Di-Public-Sambil-Ditonton-Oleh-Lelaki-Gatal.

Well girls, aku kasi contoh lah. Korang pakai baju 3 lapis. Tak pun 4 lapis la kasi best sikit bunyinya untuk sedapkan hati korang. And then, bila korang mandi, agak-agak, ada fungsi tak 4 lapis baju tu bila air semua dah meresap?

Korang mandi pakai telekung pun tak ada guna bila dah kena air yang meresap. Sekali meresap, lelaki yang tengok umpama dapat tengok freeshow tahu? See? I told you. Untung jadi lelaki. Mudah je nak tengok perempuan bogel depan mata.

So, kau nak kata perempuan memang tak boleh mandi di public la ye? Tak boleh mandi air panas. Tak boleh mandi kolam?

Wait. Ada aku cakap macam tu ke? Pfff.

Of course la perempuan boleh mandi di public. Dengan syarat, di tempat mandi tu memang 100% tak akan ada lelaki melihat. Tak pun, kalau korang nak mandi kat tempat yang ada lelaki, korang boleh try pakai baju ni. Lagi best dari baju renang muslimah tu. Design pun up to date.

Awek Ayu Kolam Mandi Air Panas
Mari kita berbalik kepada kisah awek comel ni. Ya, sorry for non-comel girls. Sesebuah cerita likely akan menjadi interesting kalau wataknya comel. No offense (I know you gonna get offended. I
just dont care). So, percantikkan lah diri anda.

So what about this comel girl? This girl. She is good. Sebab dari mula aku masuk kolam mandi tu hinggalah dia keluar, dia tak sentuh air langsung. Dia just duduk tepi dan temankan kawan (or adik i dont know) mandi kat situ. Sejuk perut aku tengok dia tak join mandi sekali. Kalau dia
join mandi sekali, sure akan akan kecewa.

Well, aku tahu yang lelaki dan perempuan masing-masing suka mandi dan main air kan?
And, aku sebenarnya dah plan. Kalau aku ada isteri nanti, aku nak bina kolam khas untuk isteri aku. Aku tak tahu la korang punya suami macam mana. Tapi, aku tak nak lelaki lain tengok bentuk badan isteri aku. Bini aku, suka hati aku ar.

the end.
-C&P-
---------------------------------------
Take note pada yg suka pakat fit, seluar skinny, melekat lekat. I'm sharing because I love~ ♡ 

No comments:

Post a Comment