Word for Today!

Friday, March 15, 2013

150313 : 10.43AM : Renovation in progress. . . . .


Assalamualaikum and greetings~~~!!!^^ 

Then, again…living a life to the fullest.. 아자 아자 화이팅~~!! Wow..long time no see those hangul  words… while doing my job, still continuing my baking skills…hehe… at last, get an order for wedding…huhuu… still lacking in decorating but..I’d tried my best..and the result was “대박!!”… hihihi^^V

Red Velvet with Cream Cheese

Red Velvet with Cream Cheese
Alhamdulillah...almost 6 months working in Ulynnuha (2)...hmm...macam-macam pengalaman dan pengajaran yang mengajar erti kehidupan... dari sekecil-kecil perkara sampai la sebesar-besar hal..hehe... kalu ingat-ingat balik, nak tergelak pun ada, nk menangis pun ada...tapi..ape yang berbeza...budak2 zaman dulu ngan budak2 zaman skarang...SANGAT BERBEZA! hoho... macamana berbeza, malas nk crita...hehe.. kecomelan dan 'kebuasan' aje yang sama...haha...^^





















Haha...banyak la pulak gambo nye... excited sangat nak tunjuk anak-anak yang comel2 nih... moga suatu hari nanti, kamu semua jadi anak-anak yang soleh dan solehah yer..aamiiinn...^^

Hah, tajuk post xmasuk lagi nih...renovation in progress....jeng!! jeng!! jeng!! biasanye kalu renovate umah ni salah satu sebabnye sebab nak 'bekwah' ore kelate kate..hihihi....adakah??? kuikuikui...^^V Kita tunggu dan lihat yer!^^ siapakah?? bilakah?? dan dimanakah?? sure umahku lah...^^ Tapi memang dah 'bekwah' besar pun kat masjid tuh..PM turun sini hari ni kan...tapi kitorang main masak2 kat umah jer...:p 

Makin lama makin tak berisi rasanya blog ku nih...hmmm...xpeee...insyaAllah, kita isi balik 'jug' kosong ni sabtu ni...insyaAllah...takbirr!!!^^ Moga-moga post2 yang akan datang lebih berisi dan bermanfaat hendaknya...aamiinn insyaAllah^^






No comments:

Post a Comment