Wednesday, July 21, 2010

✿ღ✿Masih adakah semalam....✿ღ✿

















Semalam...yang tak mungkin kembali,
semalam yang telah pergi...
sudah terlepas dan tiada lagi...
apa yang aku cari...?
apa yang aku impi...?
apa yang nak disesalkan kini...?
dia telah pergi..pergi mengenal alam hakiki...

Dia...dia...dia...yang telah banyak berkorban...
dia yang mencurah kasih sayang...
dia yang membelai penuh kemesraan..
dia..yang paling ku cinta..kerana dia ratu..ratu di hati...
ratu yang satu..tiada ganti...
perginya dia..tidak akan kembali...
kenangan yang tinggal..itulah memori...
antara aku dan dia..si ratu hati...

Ibu...
mengapa harus kau pergi dulu...
di saat aku masih perlu..
di waktu aku masih ragu..
mencari pendirian diri yang tak pernah tentu...
kerana itu masanya, aku perlukan sokongan mu...

Walaupun..hati ini sebenarnya tahu..
tahu akan ketentuan Dia Yang Satu...
dirimu hanya pinjaman buatku...
dan...
Dia lebih sayangkan dirimu...ibu...

hanyalah cuma...cuma kerana rindu...
rindu untuk menatap wajahmu..
rindu akan belaianmu...
rindu akan senyuman kasih mu...
ibu...hanya kerana itu..
aku menyebut namamu..ibu...

✿ღ✿6/7/2010:11.00am:L3✿ღ✿

No comments:

Post a Comment