Word for Today!

Friday, August 7, 2009

"Aisyah Aqilah"


Saya da selamat melahirkan baby girl 2.5 kg kul 3 pagi tadi :-)
Sender : Aalong (“,)
Sent : 25-Jan-2009
04:05:00

Alhamdulillah…kul 6 pagi baru ku baca mesej tu..huhuu…dapat anak sedara la ku pagi ni…hmmmm…abah dari 4 pagi lagi dah tak senang duduk… “pagi ni kita terus ke Taiping yer…” huhuhu…tak sabar abah, nak gi terima anugerah ‘pangkat datuk’ la katakan…kul 8 pagi terus bertolak ke Taiping, kebetulan gak, angah pun balik cuti, leh la gi rai anak sedara sama-sama..huhu..sume orang nampak happy..nak jupe orang baru la katakan.. Aku pun apa kurangnya, hahaha..maklumla, anak sedara sulong… Abah ngah tak sihat pun leh naik semangat… semangat seorang ‘atuk’…hehehe… Tapi, kalu arwah ummi ada gak kan, mesti lagi happppyyyyy… “Ummi, ummi tau tak, ummi dah jadi nenek tau…tak tau nak cakap camana, tapi jah nak gitau gak ummi, ummi dah jadi nenek ;’-) tahniah...” Takper ker ek??? Bestnyer kalu boleh cakap depan-depan ngan ummi pasal ni... Astaghfirullah…ampuni aku Ya Allah… Cucurilah rahmat-Mu ke atas roh Ummi, moga ummi tenang di sana…amin.

No comments:

Post a Comment